html templates

Modern Gastheerschap

Gastvrijheid wordt steeds belangrijker in onze samenleving. Meerdere bedrijfstakken beginnen het nut in te zien van Gastvrijheid. Dit eerste boek over het ambacht gastheerschap geeft nieuwe denkwijzen op een praktische manier en geeft duidelijke handvatten en voorbeelden voor het uitvoeren van gastheerschap. Het zijn handige en praktische tips voor het goed en efficiënt uitvoeren van gastvrijheid in horeca of in andere bedrijfstakken waar men gericht is op gastvrijheid. In dit boek wordt gastheerschap terug gebracht naar 4 hoofd kenmerken: horen, denken, zien en voelen. Tevens wordt nadruk gelegd op communicatie en verschillende gasten kenmerken en hoe daarmee om te gaan.

Modern Gastheerschap is zeer geschikt voor gastheren in de horeca maar ook erbuiten. Het boek geeft concrete handvatten om jezelf te verbeteren in het horeca vak. Niet alleen horeca maar ook receptionistes en iedereen die met verkoop te maken heeft baat bij dit boek.

Klik rechtsboven op bestellen en vul het formulier in. Na betaling van het bedrag worden de boeken verstuurd. Je kan ook een mail sturen naar info@moderngastheerschap.nl

Helaas is het enkele malen voorgekomen dat er boeken besteld zijn en niet betaald. Ook na meerdere herinneringen. Ik leef niet van de boeken maar heb niet de tijd en zin om achter dubieuze betalers aan te gaan. Ik doe dit voor mijn plezier en om anderen mijn kennis over te brengen.

Een vraag die er niet bijstaat? Mail naar info@moderngastheerschap en ik antwoord u zo snel mogelijk

Mobirise

Blijf ontwikkelen

Bestel nu één of beide boeken!

Je zegt, wat je denkt

Je zegt, wat je denkt is een uitgebreid boek over non-verbale communicatie. Mensen zijn kudde dieren en worden gestuurd vanuit het oerbrein van de mens. Het mooie is dat alle mensen een vergelijkbaar basis gedrag hebben. Je kan bijvoorbeeld aan gasten zien dat ze op gaan staan; 30 seconden van te coren. Leer wanneer gasten onzeker zijn wat betekent dat jij overwicht hebt. Verrijk je kennis, omzet en werkplezier.

Non-verbale communicatie is voor iedereen geschikt, Dit kan je helpen in elk beroep waar je met mensen te maken hebt, Er worden voorbeelden vanuit de horeca gegeven maar het is zeker niet alleen voor de horeca bestemd. Dit boek kan je gebruiken om je eigen gedrag en van anderen te leren lezen.

Klik rechtsboven op bestellen en vul het formulier in. Na betaling van het bedrag worden de boeken verstuurd. Je kan ook een mail sturen naar info@moderngastheerschap.nl

Helaas is het enkele malen voorgekomen dat er boeken besteld zijn en niet betaald. Ook na meerdere herinneringen. Ik leef niet van de boeken maar heb niet de tijd en zin om achter dubieuze betalers aan te gaan. Ik doe dit voor mijn plezier en om anderen mijn kennis over te brengen.

Een vraag die er niet bijstaat? Mail naar info@moderngastheerschap en ik antwoord u zo snel mogelijk

Mobirise