https://mobirise.com/

vragen Modern Gastheerschap

Modern Gastheerschap is een praktijkboek. Het is geschreven vanuit de praktijk voor in de praktijk. Aan de hand van 4 handvatten horen, denken, zien en voelen wordt gastheerschap teruggebracht tot vier concrete onderdelen, Uitleg wordt gegeven doormiddel van herkenbare praktijkvoorbeelden.

Modern Gastheerschap is geschikt voor horecamedewerkers die verbeteren willen op de werkvloer. Door bewuster te zijn van je werkwijze en 80% te denken en 20% te lopen verbetert je effectiviteit. Daardoor kan je als team beter met elkaar samenwerken en verbeter je de gastenbeleving.

Modern Gastheerschap is te bestellen via deze site. Nadat u de bestelling geplaatst heeft ontvangt u een factuur. De bijdrage aan verzendkosten is €2,95. Wilt u liever meteen elektronisch betalen dan kunt u de volgende sites bezoeken: www.bol.com of www.managementboek.nl 

Het boek Modern Gastheerschap is geschreven vanuit de horecapraktijk. Veel benaderingen tussen gastheer en gast zijn echter makkelijk te vertalen naar andere beroepsgroepen waar je met relaties te maken hebt.

Gastheer Harald Hovenkamp (Kaatje bij de Sluis in Blokzijl, met een Michelin-ster) verdiepte zich in het bedieningsvak en schrijft duidelijk en vanuit de praktijk. Met duidelijke en concrete voorbeelden beschrijft hij verschillende praktijksituaties.


vragen Je zegt, wat je denkt

In dit moderne handboek voor iedereen in de bediening, leg ik stapsgewijs uit hoe en met welke lichaamsdelen je lichaamstaal uitzendt. Aan de hand van praktijkvoorbeelden geeft de auteur aan hoe je dat als gastheer oppikt. Daarvoor introduceer ik de term Proactief gastheerschap . 

Naast praktijkvoorbeelden ga ik in op de achtergrond van non-verbale communicatie. Die blijkt diepgeworteld te zijn in de mens en gaat terug tot de oertijd. 


Iedereen die zich persoonlijk wil ontwikkelen en zich wil verdiepen in zijn gast. ‘’Als je de kunst van het lezen van non-verbale communicatie verstaat, kun je zelfs meer omzet genereren. Je leert de gast naar je hand te zetten. Dat veraangenaamt je werk èn je oogst lof bij je gasten.’’


"Je zegt, wat je denkt" is alleen te bestellen via deze site. Nadat u de bestelling geplaatst heeft ontvangt u een factuur. De bijdrage aan verzendkosten is €2,95.

Non-verbale communicatie wordt in dit boek behandelt vanuit de horeca. Non-verbale communicatie is er altijd en overal: dus ook als je niet in de horeca werkt. Het is daarom heel makkelijk te vertalen naar andere beroepen waar je in contact komt met mensen. Dus ook buiten de horeca. Ook als je niet in de horeca werkt kan je goed een voorstelling maken bij de verschillende praktijkvoorbeelden in dit boek.

Gastheer Harald Hovenkamp (Kaatje bij de Sluis in Blokzijl, met een Michelin-ster) verdiepte zich in non-verbale communicatie. Op basis van meer dan 30 jaar ervaring in het bedieningsvak, heeft Hovenkamp zijn nieuwe boek "Je zegt, wat je denkt" geschreven.


Blijf op de hoogte met af en toe een 

UPDATE

volg modern gastheerschap